Pages

22 January 2009

Σύστημα voice recording στην KLISIS από την Opencomm


Σε φάση παραγωγικής λειτουργίας πέρασε το σύστημα ΟC Voice Recording της εταιρείας Opencomm Α.Ε. το οποίο προμηθεύτηκε η εταιρεία KLISIS A.E η οποία δραστηριοποιείται σε υπηρεσίες εξυπηρέτηση κλήσεων απασχολώντας περισσότερους από 110 agents, ενόψει της εφαρμογής του σχετικού θεσμικού πλαισίου.

Το καταγραφικό φωνής OC Voice Recording χρησιμοποιεί εξελιγμένες τεχνολογίες packet –sniffing για την ηχογράφηση εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων και ολοκληρώνεται με τα υφιστάμενα τηλεφωνικά κέντρα της επιχείρησης, χωρίς την ανάγκη καλωδιακών υποδομών καθώς η διασύνδεση του γίνεται μέσω TDM ή SIP trunking. Το σύστημα υποστηρίζει on demand ηχογράφηση ή ηχογράφηση βάσει παραμέτρων κλήσεων, ενώ παρέχει γραφικό περιβάλλον διαχείρισης, έκδοσης αναφορών και αναζήτησης ηχογραφήσεων.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι το OC Voice Recording συνοδεύει την πλατφόρμα OCC 3600 (Open Call Center 3600), η οποία αποτελεί την πλέον ολοκληρωμένη λύση επικοινωνίας για call centers ανεπτυγμένη αποκλειστικά από την Opencomm Α.Ε. και επίσης περιλαμβάνει υποσυστήματα CTI, Predictive dialing, agent script generator, Report Information System, IVR, floor manager και remote agent.

Η εταιρία Opencomm A.E. αποτελεί τη μοναδική ελληνική εταιρεία που έχει επενδύσει στην ανάπτυξη λογισμικού τηλεφωνίας και εξειδικεύεται σε τεχνολογίες VoIP και στην ανάπτυξη εφαρμογών προστιθέμενης αξίας. Αναπτύσσει λύσεις βασισμένες σε λογισμικό ανοικτού κώδικα και προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών της.

Πηγή - ICT Plus



Post a Comment