Pages

13 April 2009

Περιορισμοί από ΣΕΕ στη διαφημιστική καμπάνια εναλλακτικών παρόχων

13 04 2009 - Με απόφαση που η χαρακτηρίζεται ως "σταθμός" από τη διοίκηση του ΟΤΕ, το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ), βάζει «φρένο» στη διατύπωση «χωρίς πάγιο ΟΤΕ», που χρησιμοποιείται ευρέως στη διαφημιστική επικοινωνία εναλλακτικών παρόχων.
Συγκεκριμένα, αναφέρεται σε ανακοίνωση του ΟΤΕ, «όπως έκρινε το ΣΕΕ, (απόφαση Α/3961/10.04.2009), με αφορμή διαφημιστική επικοινωνία εναλλακτικού παρόχου για πακέτο σταθερής τηλεφωνίας ‘η χρησιμοποίηση του εμπορικού σήματος του ΟΤΕ ως σημείο αναφοράς για το ύψος της χρέωσης του διαφημιζόμενου προϊόντος, χωρίς μάλιστα την άδεια ή συναίνεσή του, συνιστά παράβαση του άρθρου 1 των Βασικών Αρχών του ΕΚΔ-Ε, το οποίο αναφέρεται στην ανάγκη τήρησης των αρχών του θεμιτού ανταγωνισμού’.
Στην απόφαση τονίζεται ακόμη ότι «η διατύπωση ‘χωρίς πάγιο ΟΤΕ’, αποτελεί μέτρο δυσμενούς σύγκρισης εις βάρος του Οργανισμού, γιατί εύλογα δημιουργείται -τουλάχιστον σε μερίδα του κοινού- η εσφαλμένη εντύπωση ότι τα προϊόντα των εναλλακτικών παρόχων τηλεφωνίας συνήθως δε βαρύνονται με τέτοιου είδους πάγιες χρεώσεις, γεγονός που δεν είναι ακριβές».

Σημειώνεται ότι το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας είναι το όργανο αυτοδέσμευσης και τήρησης της δεοντολογίας στη διαφήμιση, στο οποίο συμμετέχουν εκπρόσωποι διαφημιστικών εταιρειών, διαφημιζομένων και ΜΜΕ.
Πηγή: Capital.gr



Post a Comment