Pages

24 April 2009

Σε τροχιά ανάπτυξης η αγορά των σταθερών επικοινωνιών

23 04 2009 - Με ρυθμούς σημαντικά πιo ταχείς από τους αντίστοιχους της κινητής τηλεφωνίας θα αναπτυχθεί στην Ελλάδα τα επόμενα χρόνια η αγορά των σταθερών επικοινωνιών, εκτιμά ο κ. Αθ. Εξαρχος, διευθύνων σύμβουλος της Νokia Siemens Νetworks στην Ελλάδα, με αφορμή το Wireline Τruck Roadshow της εταιρείας που διοργανώθηκε αυτές τις ημέρες στον χώρο του ΟΑΚΑ και προσέφερε μια ολοκληρωμένη άποψη των τάσεων, των προκλήσεων και των τεχνολογιών στον χώρο των σταθερών επικοινωνιών.

- Πώς βλέπετε την εξέλιξη των σταθερών ευρυζωνικών τηλεπικοινωνιακών δικτύων στη χώρα μας;

«Βάσει των τελευταίων στοιχείων των ευρωπαϊκών δεικτών, όπως ο Connectivity Scorecards, η Ελλάδα βρίσκεται πολύ πίσω σε σχέση με άλλες χώρες της Νότιας Ευρώπης, όπως είναι η Ισπανία και η Ιταλία, οι οποίες και βρίσκονται στο μέσο όρο μιας ευρύτερης ομάδας κρατών (Φινλανδία, Γερμανία, Πορτογαλία κ.λπ.). Αυτό σημαίνει ότι η χώρα μας δεν αξιοποιεί το δυναμικό των ευρυζωνικών της συνδέσεων. Για τα επόμενα χρόνια, η Νokia Siemens Νetworks αναμένει ότι η αγορά σταθερών επικοινωνιών στην Ευρώπη, κατά συνέπεια και στην Ελλάδα, θα αναπτύσσεται με ρυθμούς σημαντικά πιο ταχείς από τους αντίστοιχους της κινητής τηλεφωνίας, καθώς πολλές ευρωπαϊκές κυβερνήσεις ανακοινώνουν προγράμματα για την ενίσχυση των τηλεπικοινωνιακών υποδομών στις χώρες τους, αναγνωρίζοντας την αναπτυξιακή διάσταση που έχουν τα δίκτυα σταθερής επικοινωνίας».

- Ποια είναι τα σημεία-«κλειδιά» που επηρεάζουν την εξέλιξη αυτή;
«Καθώς η αγορά των σταθερών επικοινωνιών μετακινείται από τις υπηρεσίες φωνής προς αυτές που προκύπτουν μέσα από τη σύγκλιση των τηλεπικοινωνιών και του Ιnternet, το ενδιαφέρον απομακρύνεται από το μοντέλο χρέωσης της σύνδεσης και στρέφεται στη χρέωση της συνεδρίας. Η εταιρεία μας στην προσπάθειά της να βοηθήσει τους πελάτες της να πραγματοποιήσουν την αλλαγή αυτή με επιτυχία εστιάζει το ενδιαφέρον της στον εμπλουτισμό της εμπειρίας του πελάτη, κατανοώντας τη συμπεριφορά και τις ανάγκες του τελικού χρήστη, και μέσω των εφαρμογών διαχείρισης και χρέωσης των συνδρομητών, καθώς και μέσω της αυτοματοποίησης των σχετικών διαδικασιών, μπορεί να βοηθήσει τους παρόχους υπηρεσιών επικοινωνίας να αποκτήσουν μια ενιαία εικόνα του πελάτη τους και να τους δώσει έτσι τη δυνατότητα να προσφέρουν υπηρεσίες “κομμένες” στα μέτρα των συνδρομητών τους».

- Η πρότασή σας περιλαμβάνει και τον παράγοντα «θετική επίδραση στο περιβάλλον»;
«Οι επικοινωνίες θα έχουν θετική επίδραση στο περιβάλλον, αφού, για παράδειγμα, μειώνουν την ανάγκη μετακίνησης των ανθρώπων. Εξίσου όμως σημαντική θα είναι και η συμβολή τους λόγω της μείωσης της ενέργειας που απαιτείται για τη λειτουργία των δικτυακών υποδομών, λόγω του μικρότερου αριθμού σταθμών βάσης, λόγω της χαμηλότερης κατανάλωσης για τον έλεγχο της θερμοκρασίας των συστημάτων, καθώς επίσης και μέσω της χρησιμοποίησης εναλλακτικών πηγών ενέργειας».

Πηγή: Το ΒΗΜΑ



Post a Comment