Pages

10 May 2009

Ερευνα για το Ιντερνετ: Υψηλή διάρκεια σύνδεσης των χρηστών

05 05 2009 - Θετικές θεωρεί τις διαδικτυακές διαφημίσεις μεγάλο μέρος των Ελλήνων χρηστών του Ιντερνετ, ενώ, παράλληλα, η ενημέρωση διαδραματίζει σημαντικό ρόλο, όσον αφορά στις επιλογές περιεχομένου.

Αυτά προκύπτουν από την έρευνα e-metrics για το Internet, που πραγματοποιήθηκε από την AGB Nielsen Media Research και τη Phaistos Networks, υπό την αιγίδα του Παρατηρητηρίου για την Κοινωνία της Πληροφορίας και με τη συνεργασία του IAB Hellas.

Είναι η μεγαλύτερη στην Ελλάδα online έρευνα, διεξάγεται για πέμπτη συνεχή χρονιά και φιλοξενήθηκε σε 97 διαδικτυακούς τόπους. Στην έρευνα, συμπληρώθηκαν περισσότερα από 21.000 ερωτηματολόγια, παρέχοντας ιδιαίτερα χρήσιμες πληροφορίες για τη χρήση του Διαδικτύου.

Σημαντικό εύρημα της έρευνας είναι η υψηλή διάρκεια σύνδεσης των χρηστών, με το ποσοστό εκείνων που συνδέονται καθημερινά στο Διαδίκτυο για περισσότερο από 2 ώρες να πλησιάζει το 64%.

Ως προς τη χρήση παρεχόμενων υπηρεσιών και, ειδικότερα, όσον αφορά την online διαφήμιση, το 30,3% όσων συμμετείχαν στην e-metrics θεωρεί ότι οι διαφημίσεις στο Internet δίνουν την ευκαιρία στο χρήστη να έρθει σε επαφή με προϊόντα/υπηρεσίες που δεν γνωρίζει.

Ως σημαντικότερος λόγος χρήσης του Internet καταγράφηκε η αναζήτηση πληροφοριών (91,4% των χρηστών) και ακολουθούν η ενημέρωση για την επικαιρότητα (79,1%), η επικοινωνία (χρήσεις e-mail/chat, instant messenger) (67,2%) και η αναζήτηση πληροφοριών για θέματα εργασίας (61,4%).

Για το e-commerce, το 79,3% των ερωτώμενων απάντησε ότι έχει πραγματοποιήσει αγορές online, από τους οποίους το 62,8% δήλωσε ότι επιλέγει περισσότερο ελληνικά sites και 37,2% sites του εξωτερικού. Επίσης, το 46% δήλωσε ότι πραγματοποιεί τραπεζικές συναλλαγές μέσω Internet (e-banking), ενώ το 52,5% δήλωσε ότι επικοινωνεί με δημόσιες υπηρεσίες και κρατικούς οργανισμούς μέσω Internet (e-government).

Πηγή: Naftemporiki.gr



Post a Comment