Pages

22 May 2009

"Κερδίζει" έδαφος το e-mail marketing

21 05 2009 - Τα κονδύλια που επενδύονται στο direct mail θα μειωθούν κατά 39% μέχρι το τέλος του 2013, από τα 49,7 δισ. δολάρια στα 29,8 δισ. δολάρια, σύμφωνα με έρευνα που διενήργησε η Borrell Associates.

Ένα μέσο προβολής που πιθανώς να "υποκαταστήσει" το direct mail στο μέλλον είναι το e-mail -μόνο πέρυσι δαπανήθηκαν περί τα 12,1 δισ. δολάρια σε e-mail marketing.  Εκτιμάται δε ότι μέσα στα επόμενα 5 χρόνια θα έχει φτάσει τα 15,7 δισ. δολάρια, με μεγάλο μέρος της αύξησης να οφείλεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις οι οποίες στρέφονται όλο και περισσότερο στη λύση του e-mail.
Όσο για την αγορά των διαφημιστικών banners -επηρεάζεται εμμέσως από τη μεγαλύτερη παρουσία του e-mail marketing- η έρευνα της Borrell Associates αναφέρει ότι "παρά το γεγονός ότι παραμένει αποτελεσματικό, είναι εμφανές ότι η αγορά έχει ωριμάσει και τα περιθώρια για περαιτέρω ανάπτυξη έχουν αρχίσει να στενεύουν".

Πηγή: Marketing week



Post a Comment