Pages

29 July 2009

Πρόγραμμα για να μπουν όλα τα ξενοδοχεία στο Διαδίκτυο

23 07 2009 - «Ερευνα του Παρατηρητηρίου για την Κοινωνία της Πληροφορίας αναδεικνύει ότι μόλις το 63% των ξενοδοχείων της χώρας μας διαθέτει ιστοσελίδα στο Διαδίκτυο, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για τα καταλύματα εκτιμάται σε 30%.

Ακόμη και αυτή η σχετικώς χαμηλή ηλεκτρονική παρουσία όμως είναι ελλιπής» δηλώνει ο ειδικός γραμματέας Ψηφιακού Σχεδιασμού κ. Β. Ασημακόπουλος και προσθέτει ότι «στην ίδια έρευνα παρατηρήθηκε έντονα η απουσία πληροφόρησης σχετικά με τη διαθεσιμότητα και την τιμολόγηση των δωματίων, ενώ ποσοστό 67% των κρατήσεων πραγματοποιείται ακόμη τηλεφωνικά».

- Πώς αντιμετωπίζετε τη χαμηλήπαρουσία των ξενοδοχείων στο Διαδίκτυο;
«Για να παραμείνουν τα ξενοδοχεία και τα τουριστικά καταλύματα τις χώρας μας ανταγωνιστικά, σχεδιάσαμε και υλοποιούμε μέσω της Ψηφιακής Στρατηγικής μία ακόμη δράση για την “Ψηφιακή ενίσχυση των Ξενοδοχειακών και Τουριστικών Καταλυμάτων” για τη δημιουργία διαδικτυακών τόπων προβολής και συστημάτων ηλεκτρονικών κρατήσεων. Η δράση απευθύνεται σε περισσότερα από 9.000 ξενοδοχειακά καταλύματα και περίπου 20.000
τουριστικά καταλύματα που λειτουργούν στην Ελλάδα και έχει σκοπό να συμβάλει στη δυναμικότερη προβολή των υπηρεσιών και των υποδομών τους μέσω Διαδικτύου, παρέχοντας ηλεκτρονικές κρατήσεις και προσφέροντας νέες δυνατότητες ασύρματης δικτύωσης και ψηφιακών υπηρεσιών στους χώρους τους».

- Ενισχύει και οικονομικά η Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού την προβολή των υπηρεσιών των ξενοδοχείων στο Διαδίκτυο;
«Ο μέγιστος επιχορηγούμενος προϋπολογισμός ανά υποβαλλόμενη επενδυτική πρόταση ανέρχεται σε 40.000 ευρώ και ο ελάχιστος σε 7.000 ευρώ. Το ποσοστό επιχορήγησης ανέρχεται στο 60% της επένδυσης. Οι τουριστικές επιχειρήσεις θα ενισχυθούν μέσω της δράσης για την ολοκληρωμένη και ποιοτική παρουσίαση στο Διαδίκτυο των εγκαταστάσεών τους, καθώς και της ευρύτερης τοποθεσίας στην οποία βρίσκονται, την πραγματοποίηση κρατήσεων μέσω Διαδικτύου για όλο το εύρος των υπηρεσιών και προϊόντων τους, καθώς και την προσέλκυση νέων πελατών μέσω της παροχής ολοκληρωμένων ψηφιακών υπηρεσιών εξυπηρέτησης, τη δημιουργία στις εγκαταστάσεις τους σημείων ασύρματης πρόσβασης στο Διαδίκτυο κτλ.».

- Πόσο θα κοστίσει συνολικά η προσπάθεια αυτή;
«Η συνολική δημόσια δαπάνη της δράσης ανέρχεται σε 45 εκατ. ευρώ, τα οποία αντιστοιχούν στην υλοποίηση επενδύσεων συνολικού προϋπολογισμού ύψους 75. εκατ. ευρώ για την ψηφιακή ανάπτυξη των ξενοδοχειακών και τουριστικών καταλυμάτων. Τα υπόλοιπα 30 εκατ. ευρώ (το 40%) καλύπτονται από ιδιωτική συμμετοχή».

- Οι επενδυτικές προτάσεις πού πρέπει να υποβληθούν και ως πότε;
«Τα ξενοδοχειακά και τουριστικά καταλύματα θα μπορούν να υποβάλλουν τις επενδυτικές προτάσεις τους ηλεκτρονικά για αξιολόγηση, από 1ης Σεπτεμβρίου 2009. Αναλυτικές πληροφορίες και ενημερωτικό υλικό βρίσκονται ήδη διαθέσιμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www. digitalaid.gr. Με αυτή τη δράση η Ψηφιακή Στρατηγική συμβάλλει εμπράκτως ώστε τα ελληνικά ξενοδοχεία και καταλύματα να παραμείνουν προορισμοί υψηλής ζήτησης».

Πηγή: tovima.gr



Post a Comment