Pages

19 February 2013

Forthnet: Εμπορική αντεπίθεση από την Forthnet

19 02 2013 - Στο πρώτο δείγμα της αυτόνομης πορείας που εξήγγειλε ότι θα ακολουθήσει μετά τον οριστικό τερματισμό των συζητήσεων με ενδιαφερόμενους επενδυτές  για την ενοποίηση των μεταξύ τους επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, προχώρησε η Forthnet.

O τηλεπικοινωνιακός όμιλος ανακοίνωσε νέα πακέτα 2play (σταθερό & ίντερνετ) με δυνατότητα πραγματοποίησης τηλεφωνικών κλήσεων με αστική χρέωση ή και απεριόριστα προς όλα τα εθνικά κινητά (Vodafone, Cosmote, Wind – Q) με πολιτική ορθής χρήσης προς κινητά έως τα 720 λεπτά/ μήνα (12 ώρες). Στόχος της εταιρείας είναι να εκμεταλλευθεί τα νέα δεδομένα δεδομένων που έφερε η μείωση των τελών τερματισμού στην τηλεπικοινωνιακή αγορά και μέσω ελκυστικών τιμών, να ενισχύσει την συνδρομητική της βάση.

Στελέχη της Forthnet χαρακτήρισαν τη νέα εμπορική κίνηση της εταιρείας ως «κίνηση ανατροπής» η οποία έχει ως στόχο να αλλάξει τη νοοτροπία των καταναλωτών για τις κλήσεις που πραγματοποιούνται από σταθερό προς κινητό, αναφέροντας ενδεικτικά πως πλέον οι πελάτες της εταιρείας θα μπορούν να έχουν απεριόριστα σταθερά, κινητά σε τιμή σταθερού (αστική χρέωση) και internet έως 24Mbps προς 27,90 ευρώ/μήνα.

Παράλληλα, πέραν των οφελειών που αναμένονται σε επίπεδο εγγραφής νέων συνδρομητών, ο όμιλος προσδοκά να ενισχύσει και τα έσοδα στο κομμάτι των κλήσεων από σταθερό προς κινητό. Σημειώνεται ότι με βάση τις λογιστικές καταστάσεις της εταιρείας, οι συνδυαστικές υπηρεσίες (2play) αποτελούν τη δεύτερη μεγαλύτερη πηγή εσόδων για τη Forthnet, φθάνοντας στο εννεάμηνο του 2012 στα 91 εκατ. ευρώ, από 87 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2011.

Η αλλαγή Διοίκησης στον Όμιλο Forthnet τον Ιανουάριο του 2011 σηματοδότησε και μια αλλαγή στρατηγικής προσαρμοσμένη στις νέες προκλήσεις του μακροοικονομικού και εμπορικού περιβάλλοντος στα οποία δραστηριοποιείται. Βασικοί άξονες της στρατηγικής αυτής, είναι τόσο μια νέα εμπορική πρακτική με την προώθηση συνδυαστικών υπηρεσιών (τηλέφωνο, internet, τηλεόραση)  όσο και σε επίπεδο οργανικής αναδιάρθρωσης και ενοποίησης λειτουργιών του ομίλου, διατηρώντας την τεχνολογική του πρωτοπορία μέσα από  επενδύσεις σε τεχνολογίες αιχμής.

Από την εταιρεία σημειώνεται ότι η νέα αυτή προσφορά ουσιαστικά εντάσσεται στην εμπορική πρακτική του ομίλου όπως αποτυπώθηκε με την πρόσφατη 3play προσφορά της Nova κατά την περίοδο των Χριστουγέννων, όπου ο καταναλωτής λάμβανε ένα λογαριασμό για τρεις υπηρεσίες (τηλεφωνία, broadband, τηλεόραση) με βασικό χαρακτηριστικό την πολύ προσιτή τιμή. «Η βασική εμπορική στρατηγικήμας θα εστιάζεται στην ανάπτυξη πρωτοποριακών εμπορικών προτάσεων συνδυαστικών υπηρεσιών με έμφαση στην προσιτότητα της τιμής και στην ποιότητα της υπηρεσίας», αναφέρουν από τη Forthnet.

Η πολιτική αυτή έχει ήδη αρχίσει να φέρνει αποτελέσματα σε επίπεδο αύξησης συνδρομητών. Τον περασμένο μήνα η Forthnet εμφάνισε τριπλάσια αύξηση νέων συνδρομητών σε σχέση με τον περασμένο Δεκέμβριο, φθάνοντας συνολικά τον Ιανουάριο τους 530 χιλιάδες ενεργούς συνδρομητές ευρυζωνικών υπηρεσιών. Σήμερα ο όμιλος Forthnet παρέχει υπηρεσίες σε περισσότερους από 750 χιλιάδες οικιακούς καταναλωτές (περίπου το 18% του συνόλου των ελληνικών νοικοκυριών) και 20 χιλιάδες μικρομεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις. Διαθέτει αλυσίδα με 134 καταστήματα, υποστηρίζει περισσότερα από 300 σημεία ασύρματης σύνδεσης και έχει εγκαταστήσει πάνω από 5 χιλιάδες χιλιόμετρα ιδιόκτητο δίκτυο οπτικών ινών.

Πηγή:www.capital.gr



Post a Comment