Pages

13 March 2013

HOL: αύξηση των EBITDA κατά 5,3% ανακοίνωσε η hellas onLine για το 2012

13 03 2013 - Αύξηση των EBITDA κατά 5,3% ανακοίνωσε η hellas onLine, για το 2012, στα 64,3 εκατ. ευρώ από 61,1 εκατ ευρώ, το 2011, ενώ, ταυτόχρονα, ο κύκλος εργασιών ενισχύθηκε 5%, στα 235,8 εκατ. ευρώ. Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, ο κύκλος εργασιών, για το 2012, αυξήθηκε κατά 5%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο και έφτασε τα 235,8 εκατ. ευρώ από 224,6 εκατ. ευρώ, το 2011.

Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων, (EBITDA) σημείωσαν αύξηση 5,3% και διαμορφώθηκαν στα 64,3 εκατ. ευρώ, σε σύγκριση με τα 61,1 εκατ. ευρώ, το 2011, με αντίστοιχη αύξηση του περιθωρίου EBITDA στο 26,7% από 26,3%. Οι αποσβέσεις μειώθηκαν στα 64,9 εκατ. ευρώ, για το 2012, από 67 εκατ. ευρώ, την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, γεγονός το οποίο, σε συνδυασμό με την υψηλότερη λειτουργική κερδοφορία, οδήγησε σε περιορισμό των ζημιών προ φόρων στα -18 εκατ. ευρώ, το 2012, από -23,4 εκατ. ευρώ, το αντίστοιχο διάστημα του 2011.

Οι λειτουργικές ταμειακές ροές ανήλθαν στα 55 εκατ. ευρώ από 51,3 εκατ. ευρώ. Η βελτίωση των ταμειακών ροών επέτρεψε τη μείωση του καθαρού τραπεζικού δανεισμού στα 166,1 εκατ. ευρώ, για το 2012, από 180,9 εκατ. ευρώ, στο τέλος του 2011, καθώς και την αντίστοιχη μείωση των υπολοίπων προμηθευτών στα 80 εκατ. ευρώ από 85,7 εκατ. ευρώ, το 2011. Σημειώνεται ότι η βελτίωση στο ρυθμό είσπραξης απαιτήσεων επιτεύχθηκε σε ένα εξαιρετικά δύσκολο μακροοικονομικό περιβάλλον και συνεισέφερε στην καλύτερη διαχείριση του κεφαλαίου κίνησης, γεγονός που αντικατοπτρίζεται και στα ταμειακά διαθέσιμα της εταιρείας, στο τέλος της χρήσης.

Ο δείκτης καθαρού δανεισμού προς κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων, (EBITDA) συνεχίζει να μειώνεται, σε σχέση με τις προηγούμενες περιόδους και διαμορφώνεται στο 2,6. Η συνολική LLU πελατειακή βάση της εταιρείας, στο τέλος του 2012, ανήλθε σε 492.553 πελάτες, αύξηση 5,6%, σε σχέση με το περυσινό έτος και εκτιμώμενο μερίδιο αγοράς 27,4%.

Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα του 2012 και τις πρόσφατες εξελίξεις, ο Διευθύνων Σύμβουλος της hellas online κ. Αντώνης Κεραστάρης ανέφερε: "Σε μια εξαιρετικά δύσκολη οικονομική χρονιά για τη χώρα μας και του έντονου ανταγωνισμού στην αγορά μας, η hellas online διατήρησε σε υψηλά επίπεδα τα έσοδα, τη λειτουργική κερδοφορία, τις λειτουργικές ταμειακές ροές και μείωσε τον τραπεζικό της δανεισμό. Παράλληλα, συνεχίσαμε να επενδύουμε σε καινοτόμες τεχνολογίες που μας επιτρέπουν να προσφέρουμε πρώτοι στην αγορά νέες υπηρεσίες που διαμορφώνουν την επόμενη μέρα στις τηλεπικοινωνίες".

Επενδύσεις
Οι επενδύσεις του ομίλου το 2012 ανήλθαν σε € 29 εκατ., ενώ έφτασαν συνολικά τα € 404,3 εκατ. από τις αρχές του 2006, υποστηρίζοντας την ανάπτυξη του ιδιόκτητου δικτύου οπτικών ινών, τη βελτιστοποίηση των τεχνολογικών συστημάτων εξυπηρέτησης πελατών, τη συνεχιζόμενη αναβάθμιση της διασύνδεσης με το εξωτερικό και της συνολικής χωρητικότητας, καθώς και των υπηρεσιών hol cloud. Η hellas online είναι ο πρώτος πάροχος στην Ελλάδα που αναβαθμίζει το δίκτυο του με 100 Gigabit, περνώντας στην επόμενη γενιά ταχυτήτων που διασφαλίζουν υψηλότερες ταχύτητες και καλύπτουν την αυξανόμενη ανάγκη για μεγαλύτερη χωρητικότητα στο διαδίκτυο.
Σήμερα, το ιδιόκτητο δίκτυο οπτικών ινών της εταιρίας εκτείνεται σε πάνω από 5.000 χιλιόμετρα πανελλαδικά, παρέχοντας πρόσβαση σε 72% των γραμμών του ΟΤΕ με 322 συνεγκαταστάσεις σε κόμβους του ΟΤΕ.

Πρόσφατες Εξελίξεις
Η υπηρεσία hol cloud για επιχειρήσεις της hellas online, που βασίζεται στη σύζευξη Τηλεπικοινωνιών & Πληροφορικής και παρέχεται από μια ελληνική εταιρεία για πρώτη φορά ολοκληρωμένα στη χώρα μας, αποκτά μια υποσχόμενη δυναμική στο χαρτοφυλάκιο εταιρικών υπηρεσιών της εταιρείας. Με την αυξανόμενη ανάγκη διακίνησης δεδομένων και χρήσης εφαρμογών στο σύγχρονο εταιρικό περιβάλλον, οι ελληνικές επιχειρήσεις στρέφονται σε υπηρεσίες και υποδομές που τους επιτρέπουν να αναπτυχθούν απρόσκοπτα, με ευελιξία και με οικονομικό όφελος, δείχνοντας έμπρακτο ενδιαφέρον για το hol cloud.

Το hol video club, της μοναδικής διαδραστικής πλατφόρμας τηλεοπτικού περιεχομένου στην Ελλάδα «hol my tv», τους τελευταίους μήνες πρόσθεσε τη Miramax , τη Village Roadshows και τα «Ζουζούνια» στα συνεργαζόμενα studios ύστερα από συνεργασίες που ήδη έχει με τα The Walt Disney Company, Paramount, Sony Pictures, Universal, Warner, 20th Century Fox, και προσφέροντας το πλουσιότερο on demand περιεχόμενο με περισσότερες από 2.500 ταινίες, τηλεοπτικές και παιδικές σειρές, εκ των οποίων περισσότερες από τις μισές εντελώς δωρεάν.

Το ισχυρό εταιρικό πελατολόγιο της εταιρείας συνεχίζει να διευρύνεται με νέους πελάτες όπως, Μαρινόπουλος ΑΕ, Pacific Atlantic Shipmanagers, Bulkers Tankers Brokers, Airotel, ΑΡΚΑΣ ΑΕ, Inss και νέες υπηρεσίες προς υφιστάμενους πελάτες, όπως Eurobank, Τράπεζα Πειραιώς, , Swarovski, Globo, Laskaridis Shipping, Omega Pharma, Wurth, Groupon, CQS, Craig, Mediatel, Digimark, κα.

Τέλος, οι διακρίσεις για τις υπηρεσίες και τους ανθρώπους της hellas online συνεχίστηκαν και κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2012. To hol cloud βραβεύτηκε στα βραβεία του ελληνικού ηλεκτρονικού επιχειρείν «e-volution awards 2013» στην κατηγορία που επιβραβεύει παρόχους υπηρεσιών στο ηλεκτρονικό επιχειρείν για καινοτόμες νέες υπηρεσίες που ξεκίνησαν να προσφέρονται μέσα στην τρέχουσα διετία.

H αποτελεσματικότητα της καμπάνιας επικοινωνίας του hol video club διακρίθηκε με το bronze effie στην κατηγορία «Τηλεπικοινωνίες-Τεχνολογία» των «effie awards 2012», έναν από τους σημαντικότερους θεσμούς του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας. Επιπλέον, η hellas online ήταν από τους τρεις μεγάλους νικητές των «Sales Excellence Awards 2013», που βραβεύτηκαν με 3 βραβεία στην πρώτη τελετή απονομής του θεσμού. Η εταιρεία διακρίθηκε με τα βραβεία: «Τηλεφωνικές πωλήσεις», «Πωλήσεις μέσω αντιπροσώπων», ενώ η κυρία Αριάδνη Εξωμανίδου, Διευθύντρια Οικιακών Πωλήσεων της hellas online πήρε το βραβείο του «Διευθυντή Πωλήσεων της χρονιάς».

Η hellas online συνεχίζει με έντονους ρυθμούς την προσπάθεια για αποτελεσματική λειτουργική διαχείριση, τη βέλτιστη εμπειρία του πελάτη και την παροχή συνδυαστικών υπηρεσιών που δίνουν αξία στον καταναλωτή και σε συνεργασία με τη Vodafone, με στόχο την υγιή ανάπτυξη της εταιρείας στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών.



Post a Comment