Pages

15 March 2013

Smart Online Services: Smart Premium Platform

14 03 2013 – H Smart Online Services παρουσιάζει την Smart Premium Platform η οποία έρχεται να καλύψει την ανάγκη της  αγοράς όσον αφορά την έξυπνη διαχείριση αριθμών υψηλής χρέωσης (premium numbers).
Η διαχείριση αριθμών υψηλής χρέωσης είναι μια υπηρεσία η οποία προσφέρει πολλές δυνατότητες στους κατόχους αριθμών τέτοιου τύπου αλλά και σε αυτούς που θέλουν να αποκτήσουν έναν αριθμό υψηλής χρέωσης.

Η πλατφόρμα διαχείρισης δίνει την δυνατότητα στον κάτοχο του αριθμού να δρομολογήσει κατά βούληση τον premium αριθμό σε έναν ή περισσότερους γεωγραφικούς ή μη αριθμούς, να παρακολουθεί τις κλήσεις που περνάνε μέσω της υπηρεσίας σε πραγματικό χρόνο, να δημιουργεί νέους χρήστες διαχείρισης μέρους του αριθμοδοτικού φάσματός του, να ορίζει προμήθειες και αποδόσεις ή ακόμα να δημιουργεί υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας στους αριθμούς του.
Τέλος η πλατφόρμα διαθέτει μεγάλη γκάμα στατιστικών αναφορών η οποία βοηθάει τόσο στην παρακολούθηση της εξέλιξης και της απόδοσης των αριθμών όσο και στην βελτιστοποίηση και αξιολόγηση των παρεχομένων υπηρεσιών.
Η διαχείριση και παρακολούθησης στατιστικών υλοποιείται δια μέσου γραφικής εφαρμογής Web της πλατφόρμας όπου υλοποιούνται όλες οι βασικές παραμετροποιήσεις που σχετίζονται με την καθημερινή λειτουργία της. Διαθέτει περιβάλλον διαχείρισης και παραμετροποίησης σε δύο επίπεδα, «Αρχιτέκτονα» και «Διαχειριστή», ενώ παράλληλα δίνει την δυνατότητα στατιστικής πληροφόρησης σε «Συνεργάτες», «Call Centers» και «Call Center Agents».
Πώς λειτουργεί;
Η λειτουργία της πλατφόρμας εξαρτάται από τον τύπο του πελάτη που θα την χρησιμοποιήσει. Η πλατφόρμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί από πελάτες που διαθέτουν δικό τους φάσμα premium αριθμών, από πελάτες που τους έχει εκχωρηθεί μέρος φάσματος και από πελάτες που θέλουν να τους εκχωρηθεί ένας ή περισσότεροι αριθμοί premium.
Οι πελάτες οι οποίοι διαθέτουν δικό τους αριθμοδοτικό φάσμα, τερματίζουν τις κλήσεις τους με μισθωμένο κύκλωμα πάνω στην πλατφόρμα και η πλατφόρμα τους δίνει την δυνατότητα διαχείρισης τους και διαμοιρασμό τους σε πελάτες τους.
Οι πελάτες στους οποίους έχει εκχωρηθεί μέρος φάσματος ζητούν από τον εκχωρητή, εκτροπή των premium αριθμών τους σε γεωγραφικό φάσμα που θα τους εκχωρηθεί ώστε οι κλήσεις να τερματίζουν στην πλατφόρμα. Έπειτα ο πελάτης έχει την δυνατότητα διαχείρισης των αριθμών αυτών μέσω της πλατφόρμας.
Τέλος ο πελάτης ο οποίος δεν διαθέτει premium αριθμό και θέλει να αποκτήσει κάποιον, μπορεί να του εκχωρηθούν αριθμοί συγκεκριμένης ζώνης χρέωσης. Μετά την εκχώρησή του, ο πελάτης μπορεί να χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα για την διαχείρισή του.
Πώς μπορώ να δω ένα demo της πλατφόρμας;
Για ένα ζωντανό demo επικοινωνήστε με το τμήμα πωλήσεων της Smart Online Services στο email sales@smartonline.com.cy
Πόσο κοστίζει η χρήση της πλατφόρμας;
Ο τρόπος χρέωσης βασίζεται στον τύπο του πελάτη και στην χρήση της πλατφόρμας. Ανάλογα με τον τύπο πελάτη, το πλήθος των αριθμών καθώς και τις δυνατότητες που θα παρασχεθούν από την πλατφόρμα προσαρμόζεται και η τιμή η οποία υπολογίζεται βάσει του αριθμού των λεπτών χρήσης της (Shared Revenue ή SaaS).

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ

Η Smart Premium Platform προσφέρει την καταχώρηση – διαχείριση:
  • Χρηστών
  • Αριθμών Premium
  • Τηλεφωνικών Κέντρων
  • Υπηρεσιών Εξυπηρέτησης Αριθμών
  • Agents Υπηρεσιών
  • Μηνυμάτων
  • Λιστών Πρόσβασης (white & blacklists)
  • Trunk και προθεμάτων
  • Έκδοση εκκαθαριστικών
  • Αναλυτικά Στατιστικά
  • Παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο
Αναλυτικότερα:
Χρήστες
  • Κατηγοριοποίηση χρηστών σε:
    • Διαχειριστής
    • Διαφημιστής
    • Διαφημιστής – Τηλεφωνικό Κέντρο
    • Τηλεφωνικό Κέντρο
    • Agent
  • Πολυεπίπεδες σχέσεις χρηστών
  • Διαχείριση κατάστασης
  • Καταχώρηση φορολογικών στοιχείων (Για έκδοση εκκαθαριστικών)
Αριθμοί Premium
  • Κατηγοριοποίηση σε:
    • Αριθμούς Premium
    • Αριθμούς DDI
  • Διαχείριση υπηρεσίας Premium
  • Διαχείριση ζώνης χρέωσης
  • Διαχείριση κατάστασης
  • Διαχείριση Εκτροπής σε:
    • Τηλεφωνικό κέντρο ή,
    • Υπηρεσία Εξυπηρέτησης
  • Ανάθεση σε χρήστες
  • Ανάθεση προμηθειών με βάση την κατηγορία χρήστη καθώς και την κατάσταση κλήσης
  • Διαχείριση Μηνυμάτων
  • Διαχείριση μέσου διαφήμισης αριθμού
Τηλεφωνικά Κέντρα
  • Δημιουργία πολλαπλών κέντρων ανά χρήστη
  • Ανάθεση πολλαπλών αριθμών εξυπηρέτησης ανά κέντρο
Υπηρεσίες Εξυπηρέτησης Αριθμών
  • Κατηγοριοποίηση με βάση τον τύπο υπηρεσίας αλλά και την υπηρεσία premium
  • Ανάθεση agents για την εξυπηρέτηση της υπηρεσίας
Έκδοση εκκαθαριστικών
  • Μηνιαία και Ετήσια έκδοση
  • Διαδικασία έγκρισης – έκδοσης
Αναλυτικά Στατιστικά
  • Προβολή στατιστικών:
    • Ανά αριθμό premium
    • Ανά τύπο εισερχόμενης
    • Ανά υπηρεσία αριθμού premium.
    • Ανά μέσο διαφήμισης
    • Ανά διάρκεια κλήσης
    • Ανά ώρα έναρξης κλήσης
  • Με βάση την κατηγορία χρήστη
  • Με επιλογή κανονικών ή συγκριτικών στατιστικών
  • Δυνατότητα εκτύπωσης
  • Δυνατότητα έκδοσης σε excel
  • Παρουσίαση γραφημάτων
  • Φίλτρο επιλογής:
    • Χρήστη
    • Αριθμού premium
    • Χρονικής περιόδου με προκαθορισμένες ή προσαρμόσιμες επιλογές
Πηγή: www.smartonline.com.cy



Post a Comment