Pages

26 September 2013

Γιατί το Surface 2 Της Microsoft Θα Αποτύχει

Η Microsoft παρουσίασε αυτές τις ημέρες το νέο Surface 2 με αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά: οθόνη 10,6 ιντσών 1080p full-HD, επεξεργαστή Nvidia Tegra 4, θύρα USB 3.0 και βελτιωμένη μπαταρία με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, παρέα με λειτουργικό σύστημα Microsoft Windows 8.1 RT. Όλα αυτά στην τιμή των 449$, δηλαδή 50$ λιγότερα σε σχέση με τον προκάτοχο του, το Surface RT. 
"Tακτική Apple", για ένα όμως εμπορικά αποτυχημένο προϊόν
Kατά την παρουσίαση του Surface 2, η Microsoft έδωσε έμφαση στο "productivity", φέρνοντας το tablet με Microsoft Office Suite και 200 GB διαθέσιμο χώρο στο SkyDrive. Η Microsoft άκουσε τα παράπονα για το πρώτο Surface, βελτιώνοντας την μπαταρία και τα χαρακτηριστικά του hardware, κρατώντας όμως το μάλλον προβληματικό Windows RT. Το feedback ήρθε βέβαια από όσους είχαν αγοράσει το Surface RT, ένα προϊόν που πούλησε ελάχιστα και κόστισε στη Microsoft 668€ εκ. Η "τακτική-Apple", που θέλει βελτίωση στα σημεία για ένα συνολικά ακόμη καλύτερο tablet έχει νόημα για ένα προϊόν που είναι εμπορικά επιτυχημένο και το Surface σε καμιά περίπτωση δεν είναι.

Το Surface 2 προωθεί την παραγωγικότητα, αντί της ψυχαγωγίας

Στόχος της Microsoft με το Surface 2, σύμφωνα με τον product manager Panos Panay, είναι να δημιουργήσει ένα προϊόν που μπορεί να αγοράσει ο κόσμος και να ξεφύγει από την κατανάλωση, πράγμα που θα τους οδηγήσει μακριά από tablet και iPad, με αποτέλεσμα να γίνουν πιο παραγωγικοί. Το ζήτημα είναι ότι οι περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν το tablet για ψυχαγωγία και όχι για "παραγωγικότητα", αυτό δείχνει και μια πρόσφατη έρευνα της Gartner, σύμφωνα με την οποία το 26% των κατόχων το χρησιμοποιούν για επικοινωνία μέσω email, social media, ενώ μόνο το 15% ασχολείται με "productive" δραστηριότητες στο tablet, κάτι που προώθησε έντονα η Microsoft στην παρουσίαση του Surface 2.

Η βελτίωση των χαρακτηριστικών στα σημεία ενός εμπορικά αποτυχημένου Surface RT και η προώθηση του "productivity" αντί του "entertainment ", δεν είναι ικανά να δώσουν τον αέρα που χρειάζεται το Surface 2, ακόμη και με τη μικρή μείωση τιμής που δέχθηκε. Αλήθεια, η Microsoft δεν έμαθε τίποτα από την αποτυχία της BlackBerry με το Playbook;



Post a Comment