Pages

28 October 2013

Η Ρωσική Άρκτος: Η διάρθρωση του Ρωσικού Τηλεπικοινωνιακού Τομέα επηρεάζει τη διεθνή σκακιέρα περισσότερο από κάθε άλλη αγορά

Η περίπτωση της Ρωσικής Ομοσπονδίας, της οποίας το κρατικό εδαφικό αποτύπωμα αντιστοιχεί στο 18% της επιφάνειας του πλανήτη, θα μας βοηθήσει να κατανοήσουμε τις νέες δυνάμεις που αναδύονται στον διεθνή τηλεπ/κό τομέα και να συνειδητοποιήσουμε ότι, το όνομα Ρωσία δεν αντιπροσωπεύει μόνο πετρέλαιο/φυσικό αέριο, ορυχεία και διαμάντια, προηγμένη στρατιωτική τεχνολογία και εξερεύνηση του διαστήματος, αλλά και συνεχώς διεθνοποιούμενη τηλεπικοινωνιακή δραστηριότητα με παγκόσμια στόχευση, με τη χρήση πρωτοποριακών τρόπων οργάνωσης των χρησιμοποιούμενων εταιρικών σχηματισμών.
Για να κατανοηθεί το επίπεδο ανάπτυξης των ρωσικών τηλεπικοινωνιών και σύμφωνα με στοιχεία γνωστής ρωσικής εταιρίας συμβούλων (www.acm-consulting.com) την 31.12.2012 ήταν ενεργοποιημένες 230.500.000 κάρτες SIM. Η μέση διείσδυση στον πληθυσμό ήταν 161,5% με κύριες αγορές την Μόσχα (212 κάρτες SIM ανά 100 κατοίκους) και την Αγία Πετρούπολη (215 κάρτες SIM ανά 100 κατοίκους). Οι ρώσοι καταναλωτές υιοθετούν με εκρηκτικούς ρυθμούς τη χρήση των ευφυών τηλεφώνων (smartphones) και αυξάνουν τα έσοδα των εταιριών τους, αξιοποιώντας τις δυνατότητες των νέων συσκευών σε σχέση με την πρόσβαση στο διαδίκτυο (mobile data).
Η ρωσική αγορά τηλεπικοινωνιών αποτελείται από εταιρίες που είναι μέλη κεφαλαιουχικών σχηματισμών, γνωστών στη γλώσσα του αμερικανικού management με το όνομα conglomerates. Σε
ελεύθερη μετάφραση, η λέξη αυτή περιγράφει μια «ομοσπονδία εταιριών» με δραστηριότητες σε διαφορετικές αγορές που μπορεί να καλύπτουν όλο το εύρος της οικονομίας, οι οποίες ανήκουν –
όσον αφορά τη μετοχική σύνθεση – στην ίδια κεφαλαιουχική εταιρία που με τη σειρά της συμμετέχει σε μια ομάδα κεφαλαιουχικών εταιριών υπό ενιαία ιδιοκτησία.

Η συνέχεια στο άρθρο:




Post a Comment