Pages

11 February 2014

Το ντόπιο περιεχόμενο κυρίαρχο στη ρωσική τηλεόραση

Το 77% του περιεχομένου που μεταδίδεται από τα κυρίαρχα ρωσικά τηλεοπτικά κανάλια είναι ρωσικής προέλευσης, ενώ μόλις το 6% προέρχεται από την Ευρώπη, σύμφωνα με τη τελευταία έκθεση του Ευρωπαϊκού Οπτικοακουστικού Παρατηρητήριου. Στη Ρωσία λειτουργούν 60 διαφορετικές υπηρεσίες video on demand (VoD) , σύμφωνα με την έκθεση «TV Market and Video on Demand in the Russian Federation» (Τηλεοπτική αγορά και video on demand στη Ρωσική Ομοσπονδία), 45% από τις οποίες φιλοξενούν αποκλειστικά ρωσικό περιεχόμενο.
Τα τηλεοπτικά κανάλια με ομοσπονδιακή κάλυψη, όπως τα Channel One, Russia 1, Russia 2, Russia 24, Russia K, NTV, Petersburg – Channel 5, TVC, CTC, Peretz, Domashniy, U, Disney Channel, TV3, MTV, TNT, REN TV, Mir, Zvezda, 2×2 και RBC TV, φτάνουν συνήθως στο 90% των ρώσων τηλεθεατών.
Μόλις το ήμισυ των υπηρεσιών VoD περιλαμβάνουν εθνικό και διεθνές περιεχόμενο. Οι τηλεοράσεις smart tv είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες πλατφόρμες διανομής, με το 50% των εφαρμογών που προσφέρονται σε αυτές να είναι ρωσόφωνες.
Μόλις το 11% του διεθνούς περιεχομένου που προβλήθηκε από τα ρωσικά κανάλια το 2012, ήταν πρώτης προβολής, σε σύγκριση με το 43% του ρωσικού περιεχομένου.
Από τα μεγάλα τηλεοπτικά κανάλια, το CTC ήταν η κυρίαρχη πλατφόρμα διανομής ξένου περιεχομένου το 2012, με 32% του συνόλου, ενώ ακολουθεί το TNT με 29% και το Ren TV με 15%.
Σε δύο τομείς, στις κινηματογραφικές ταινίες και στα κινούμενα σχέδια, το διεθνές περιεχόμενο κυριαρχεί στις μεταδόσεις, με 83% στις ταινίες και 83,4% στα κινούμενα σχέδια.
Το 99,8% των ψυχαγωγικών προγραμμάτων ήταν ρωσικής προέλευσης το 2012, όπως και το 96,2% των ντοκιμαντέρ και το 85,8% των τηλεοπτικών σειρών και τηλεοπτικών ταινιών.
Η μετάδοση αμερικανικού περιεχομένου αποτελεί το 71% του διεθνούς περιεχομένου, ακολουθεί το βρετανικό περιεχόμενο με 6% και το γαλλικό με 5%.



Post a Comment